Fyll i formuläret nedan:

Reklamationsvillkor och Ångerrätt

Det är viktigt att du som kund kontrollerar att produkten är riktig och felfri vid mottagande i butik eller vid hemleverans.

Vid reklamation ska formuläret ovan alltid fyllas i, först då kan vi hjälpa på bästa sätt. *

Om en vara är transportskadad ska Brogyllen kontaktas samma dag som leveransen når fram till dig för att kunna åtgärda felet omedelbart. Brogyllen står för transportrisken och därför är det viktigt att Du som kund kontrollerar din leverans innan budet lämnar din adress.

Oavsett om ditt ärende gäller en synlig skada eller inte, ska hela produkten eller minst 75% av produkten returneras samma dag, eller dagen efter inköpsdatum, till Brogyllens butiker för reklamation. Vi behöver därefter ett ifyllt formulär för att kunna behandla ditt ärende.

Vid reklamation av en produkt samma dag som felet upptäckts av dig, ersätter vi dig med en likvärdig produkt. Finns inte likvärdig produkt förser vi dig med ett presentkort med ett värde av produkten som du reklamerat.

Återbetalning av pengar görs efter att utredningen är avslutad, då betalas beloppet för varan tillbaka till kundens konto efter ca 5-10 bankdagar.

Vi är inte nöjda förrän du som kund är nöjd!

*För privatkonsument gäller konsumentköplagen. För produkter som är specialtillverkade gäller ej bytesrätt, öppet köp eller ångerrätt.